-->
Het Dutch Techcentre for Life Sciences (DTL) is een framework van zes technology centres. Een samenwerking tussen publiek-private partijen op het gebied van hoogstaand en baanbrekend onderzoek naar moleculaire biowetenschappen.
De aangesloten centra zijn het Netherlands Bioinformatics Centre (NBIC), het Netherlands Consortium of Systems Biology, (NCSB), het Netherlands Metabolomics Centre (NMC), het Netherlands Proteomics Centre (NPC), het Centre for Genome Diagnostics (CGD) en het Netherlands Society for Advanced Light Microscopy. Daarnaast werkt het Dutch Techcentre for Life Sciences samen met partners als DSM, NLeSC (Netherlands eScience Center), CTMM (Center for Translational Molecular Medicine) en TIPharma.
Het DTL heeft drie thema's: Data, Technology en Learning, waarbij Data zich richt op Big Data, Data Stewardship en Data integration.
SPRANQ is gevraagd het logo, de huisstijl, de website, flyers en banners te ontwerpen. Het logo bestaat uit drie abstracte moleculen die samen drie pijlen vormen. De pijlen staan voor de grote vooruitgang die het onderzoeksgebied maakt. De rechter pijl is in zijn geheel verbonden en symboliseert hiermee de nauwe samenwerking tussen de verschillende onderzoeksinstuten en partners.
Martje Ebberink
Communicatieadviseur Universiteit Utrecht
prachtige campagne
Eugène Litamahuputty
Campagnecoördinator CNV Internationaal
volle tevredenheid
Elmar Wouda
Directeur Bonnet Bespaart
vakmanschap
Danielle van Eden
Directeur Whiplash Stichting Nederland
goed resultaat
duurzame samenwerking
Erwin Visser
Directeur Immens advies
creatief
Kirke Mulders
Project leader, Gemeente Utrecht
meedenken
Marlies Gorissen
Hoofd Marketing & Communicatie De Nederlandse Brandwonden Stichting
inlevend
Jaap van Balen
Bestuurslid KVNM
professioneel
inventief
Ciska Proos
Productmanager B.Braun Medical B.V.
creatieve partner
Baukje Stamm
Projectcoördinator EYE International (tm Holland Film)
strak design
Bas van Breukelen
Assistant Professor Universiteit Utrecht
klantgericht
Denis Slieker
Directeur Face the Future
goed advies
Maarten van der Drift
Marketingmanager Fullwood
creatieve ideeën
Maarten Stockschen
Directeur De Kargadoor
goed aanvoelen
A.F.M. (André) Bomers
voorzitter CvB AOC Oost
prettig
Petra Havinga
Wetenschappelijk medewerker Trimbos-instituut
uitstekend
Sandra Langedijk
Projectmanager EFETnet
boven verwachting
Halvard Jan Hettema, Annet Feijen
Adviseurs Servicepunt examinering mbo
vakkundig
Tessa de Boer
Manager nieuwe media The house of books
veelzijdig
Karen Donders
Uitgever A.W. Bruna Uitgevers B.V. (tm)
gebruiksvriendelijk
Dave de Man Lapidoth
Directeur De Man Financiële Diensten
praktisch
Irene Edzes
Architect Vollmer en Partners
betrokken
Werner Most
Directeur Netherlands Proteomics Centre
beste partner
Rob van der Hilst
Organisator Stadsdag Utrecht
verrassend
Hans Zomer
Directeur Aestas Overheid B.V.
pro-actief
duidelijk
Bert Jan Tiesinga
Eigenaar New Flame B.V.
goed geluisterd
Marie-Louise van Rossum
Marketing Manager
juiste gevoel
dr. Isabella van Elferen
Organisator Uncanny Media
communicatievisie
Remco de Maaijer
Directeur Kences (tm)
intelligent
Rick van den Bos
Hoofd marketing en innovatie BAM Woningbouw
Denis Slieker
Directeur Face the Future