De Kargadoor aan de Oudegracht in Utrecht is een eigenzinnig cultureel podium voor een nieuwsgierig publiek. De organisatie biedt podium aan bands, debatten, lezingen, films, workshops, stand-up comedy, theater en cabaret. Geheel zonder subsidie. Sinds de verbouwing zijn er in de foyer zijn flexwerkplekken beschikbaar en is maandelijks een kunstexpositie. In het Kargadoor café is er gelegenheid om rustig te overleggen.
SPRANQ is gevraagd het logo te ontwerpen. Het woordmerk brengt de jarenlange traditie en het eigentijdse karakter van de Kargadoor samen. De Kargadoor staat voor initiatief. Daarom is het woord GA in het logo onderstreept met een opvallende kleur. Het concept leent zich bovendien voor gebruik in communicatie uitingen door middel van wisselende ondertitels.
Ga debatteren, ga bands luisteren, ga films kijken... Ga naar de Kargadoor!
Home » Print » KargadoorNicole van der Meulen - Diebels
Marketing & Sales bij Arts en Zorg
Kirke Mulders
Project leader, Gemeente Utrecht
Bas van Breukelen
Assistant Professor Universiteit Utrecht
Erwin Visser
Directeur Immens advies
Rick van den Bos
Hoofd marketing en innovatie BAM Woningbouw
Maarten Stockschen
Directeur De Kargadoor
Eugène Litamahuputty
Campagnecoördinator CNV Internationaal
Danielle van Eden
Directeur Whiplash Stichting Nederland
Halvard Jan Hettema, Annet Feijen
Adviseurs Servicepunt examinering mbo
Annebeth Felet
Marketing, communicatie en Publiciteit bij Amersfoort in C
Irene Edzes
Architect Vollmer en Partners
Bas Litjens
Beleidsadviseur MBO Raad
Majne van de Merwe
Directrice Rosenbaum Select
Werner Most
Directeur Netherlands Proteomics Centre
Sanna de Boer
Communicatieadviseur School en Veiligheid
Ciska Proos
Productmanager B.Braun Medical B.V.
Petra Havinga
Wetenschappelijk medewerker Trimbos-instituut
Nelleke Lafeber
Beleidsadviseur MBO Raad
Martje Ebberink
Communicatieadviseur Universiteit Utrecht
Jaap van Balen
Bestuurslid KVNM
Marie-Louise van Rossum
Marketing Manager
Bas van Breukelen
Assistant Professor Universiteit Utrecht