Voor de DKH GSL (Data- en Kennishub Gezond Stedelijk Leven) hebben we met veel enthousiasme een digitaal magazine ontwikkeld. In de eerste editie van dit magazine stond de luchtkwaliteit centraal en werd deze in kaart gebracht op de routekaarten van de befaamde wielerronde, La Vuelta.
Het digitale magazine biedt een innovatief platform om belangrijke gegevens en inzichten te delen op een toegankelijke en interessante manier. Met behulp van interactieve elementen en visuele verhalen worden complexe concepten vertaald naar begrijpelijke informatie.
De Data- en Kennishub Gezond Stedelijk Leven functioneert als een onafhankelijk en open platform waar zowel publieke als private organisaties samenkomen. Het platform stelt kennis en inzichten beschikbaar voor toepassing in living labs, wijken en gebieden, waar experimenten kunnen worden uitgevoerd, interventies kunnen worden getest en nauwkeurige monitoring plaatsvindt. Dit biedt een waardevolle kans om innovatieve oplossingen te ontwikkelen en gezond stedelijk leven te bevorderen.
Het digitaal magazine draagt bij aan de missie van dit platform om kennis en innovatie te verspreiden en helpt om complexe vraagstukken begrijpelijk te maken voor een breder publiek. Het versterkt de inspanningen om steden gezonder, duurzamer en leefbaarder te maken. De link naar het magazine is te vinden op:
https://magazine.gezondstedelijklevenhub.nl/
Home » Print » DKH GSL MagazineNelleke Lafeber
Beleidsadviseur MBO Raad
Maarten Stockschen
Directeur De Kargadoor
Rick van den Bos
Hoofd marketing en innovatie BAM Woningbouw
Werner Most
Directeur Netherlands Proteomics Centre
Nicole van der Meulen - Diebels
Marketing & Sales bij Arts en Zorg
Majne van de Merwe
Directrice Rosenbaum Select
Annebeth Felet
Marketing, communicatie en Publiciteit bij Amersfoort in C
Bas van Breukelen
Assistant Professor Universiteit Utrecht
Ciska Proos
Productmanager B.Braun Medical B.V.
Irene Edzes
Architect Vollmer en Partners
Martje Ebberink
Communicatieadviseur Universiteit Utrecht
Sanna de Boer
Communicatieadviseur School en Veiligheid
Marie-Louise van Rossum
Marketing Manager
Eugène Litamahuputty
Campagnecoördinator CNV Internationaal
Petra Havinga
Wetenschappelijk medewerker Trimbos-instituut
Erwin Visser
Directeur Immens advies
Jaap van Balen
Bestuurslid KVNM
Halvard Jan Hettema, Annet Feijen
Adviseurs Servicepunt examinering mbo
Danielle van Eden
Directeur Whiplash Stichting Nederland
Kirke Mulders
Project leader, Gemeente Utrecht
Bas Litjens
Beleidsadviseur MBO Raad
Annebeth Felet
Marketing, communicatie en Publiciteit bij Amersfoort in C