Robbert Jan Proos is een innemende persoonlijkheid die het publiek in de eerste minuut pakt en hij is een meester in het neerzetten van personages. In luttele minuten weet hij de grootste zaal om te toveren in een vrolijke en gezellige huiskamer. Robbert Jan is een onnavolgbare spraakwaterval en dat werkt hilarisch op de lachspieren. Maar ook als hij zijn mond houdt, kan hij als geen ander schitteren.
Zijn stijl wordt gekenmerkt door doeltreffend positivisme en trefzeker optimisme, maar ook schrijnende situaties gaat hij niet uit de weg. Zijn onderwerpen zijn uit het leven gegrepen en blinken uit in herkenbaarheid en hilarische absurde visies op de werkelijkheid.
Naast cabaretier is Robbert Jan ook tekstschrijver, regisseur van theatervoorstellingen en artistiek leider van theatergroep de Fusie in Hilversum.
SPRANQ maakte het ontwerp voor de posters van het theaterprogramma "Reddend Zwemmen" van Robbert Jan Proos.
Home » Print » Robert Jan ProosMarie-Louise van Rossum
Marketing Manager
Halvard Jan Hettema, Annet Feijen
Adviseurs Servicepunt examinering mbo
Maarten Stockschen
Directeur De Kargadoor
Majne van de Merwe
Directrice Rosenbaum Select
Jaap van Balen
Bestuurslid KVNM
Petra Havinga
Wetenschappelijk medewerker Trimbos-instituut
Ciska Proos
Productmanager B.Braun Medical B.V.
Bas Litjens
Beleidsadviseur MBO Raad
Irene Edzes
Architect Vollmer en Partners
Rick van den Bos
Hoofd marketing en innovatie BAM Woningbouw
Kirke Mulders
Project leader, Gemeente Utrecht
Annebeth Felet
Marketing, communicatie en Publiciteit bij Amersfoort in C
Bas van Breukelen
Assistant Professor Universiteit Utrecht
Martje Ebberink
Communicatieadviseur Universiteit Utrecht
Danielle van Eden
Directeur Whiplash Stichting Nederland
Sanna de Boer
Communicatieadviseur School en Veiligheid
Nelleke Lafeber
Beleidsadviseur MBO Raad
Werner Most
Directeur Netherlands Proteomics Centre
Erwin Visser
Directeur Immens advies
Nicole van der Meulen - Diebels
Marketing & Sales bij Arts en Zorg
Eugène Litamahuputty
Campagnecoördinator CNV Internationaal
Martje Ebberink
Communicatieadviseur Universiteit Utrecht