[Skip to Content]
SPRANQ logo

CNV Internationaal

concept | grafisch ontwerp ]

CNV Internationaal

Het CNV zet zich in voor haar leden en voor werkenden in Nederland. Maar die inzet voor werkenden houdt voor het CNV niet op bij de grens. De organisatie zet zich ook in voor vakbondsorganisaties in Latijns-Amerika, Afrika, Azië en Centraal en Oost-Europa. Ook zij komen op voor het versterken van de positie en de rechten van werkende mannen en vrouwen.

SPRANQ is gevraagd om een concept te bedenken voor een nieuwe advertentie en dit uit te werken in een grafisch ontwerp. In de campagne vraagt CNV Internationaal aandacht voor de schending van arbeidsrechten in ontwikkelingslanden.

Door lezers net een beetje op het verkeerde been te zetten, wordt de nieuwsgierigheid geprikkeld. In pseudo vacature-teksten staat bijvoorbeeld dat een medewerker wordt gezocht met een “5 tot 9 mentaliteit”. In dezelfde lijn kunnen de vacatureteksten als “-8% vakantiegeld” en “salaris: niet van toepassing” worden gebruikt.


Vacature: Medewerker met 5 tot 9 mentaliteit (m/v)

In Nederland zijn werkdagen van 8 uur heel vanzelfsprekend. Dat is niet overal ter wereld zo. Extreem lange werkdagen van 16 uur en meer zijn geen uitzondering. Dag in, dag uit...

CNV Internationaal zet zich in voor fatsoenlijke arbeidsomstandigheden wereldwijd en steunt daarom de inzet van lokale vakbonden. 

www.cnvinternationaal.nl

 

"SPRANQ ontwikkelde een slimme en prachtige campagne, waardoor een drankengigant overstag is gegaan en nu wil helpen om de arbeidsomstandigheden op suikerrietplantages te verbeteren."

Eugène Litamahuputty
Campagnecoördinator CNV Internationaal

Home » Print » CNV Internationaal

intelligent

gebruiksvriendelijk

"Het gebruiksvriendelijke cms voor onze website scheelt ons tijd én geld."

Dave de Man Lapidoth
Directeur De Man Financiële Diensten

prettig

"De samenwerking verliep prettig en we zijn zeer tevreden met het eindresultaat."

Petra Havinga
Wetenschappelijk medewerker Trimbos-instituut

veelzijdig

"Betrouwbaar, snel en veelzijdig. Dat is SPRANQ in 3 woorden."

Karen Donders
Uitgever A.W. Bruna Uitgevers B.V. (tm)

juiste gevoel

uitstekend resultaat

inventief

"Onze indruk: SPRANQ is hip, professioneel, inventief en flexibel!"

Ciska Proos
Productmanager B.Braun Medical B.V.

krachtig

"SPRANQ heeft de boodschap vertaald in een krachtige huisstijl."

Maarten Fischer
Directeur Stadteland (tm)

beste partner

communicatievisie

"SPRANQ: een combinatie van techniek en communicatievisie."

Remco de Maaijer
Directeur Kences (tm)

creatieve partner

"Wij hadden ons geen betere en creatievere partner kunnen wensen."

Baukje Stamm
Projectcoördinator EYE International (tm Holland Film)

klantgericht

"Klantgericht, goed luisterend, snel en vakkundig."

Denis Slieker
Directeur Face the Future

Wat onze klanten zeggen

"SPRANQ voelt ons als klant haarfijn aan."

A.F.M. (André) Bomers
voorzitter CvB AOC Oost

s
p
r
a
n
k
e
l
e
n
d
e
c
o
m
m
u
n
i
c
a
t
i
i
n
u
t
r
e
c
h
t
© SPRANQ creatieve communicatie Bemuurde Weerd OZ 31 3514 AP Utrecht Tel. 030.271.1911 info@spranq.nl  Cookies uitschakelen