[Skip to Content]
SPRANQ logo

PHNX WK mailling

huisstijl ]

PHNX WK mailling

PHNX lanceerde een mailingactie voor het WK voetbal van 2010. SPRANQ dacht mee over het concept en ontwikkelde de kaart.

Home » Print » PHNX WK mailling

goed aanvoelen

"SPRANQ voelt ons als klant haarfijn aan."

A.F.M. (André) Bomers
voorzitter CvB AOC Oost

intelligent

juiste gevoel

creatieve partner

"Wij hadden ons geen betere en creatievere partner kunnen wensen."

Baukje Stamm
Projectcoördinator EYE International (tm Holland Film)

inventief

"Onze indruk: SPRANQ is hip, professioneel, inventief en flexibel!"

Ciska Proos
Productmanager B.Braun Medical B.V.

krachtig

"SPRANQ heeft de boodschap vertaald in een krachtige huisstijl."

Maarten Fischer
Directeur Stadteland (tm)

prettig

"De samenwerking verliep prettig en we zijn zeer tevreden met het eindresultaat."

Petra Havinga
Wetenschappelijk medewerker Trimbos-instituut

communicatievisie

"SPRANQ: een combinatie van techniek en communicatievisie."

Remco de Maaijer
Directeur Kences (tm)

uitstekend resultaat

beste partner

gebruiksvriendelijk

"Het gebruiksvriendelijke cms voor onze website scheelt ons tijd én geld."

Dave de Man Lapidoth
Directeur De Man Financiële Diensten

Wat onze klanten zeggen

s
p
r
a
n
k
e
l
e
n
d
e
c
o
m
m
u
n
i
c
a
t
i
i
n
u
t
r
e
c
h
t
© SPRANQ creatieve communicatie Lucasbolwerk 2-C 3512 EG Utrecht Tel. 030.271.1911 info@spranq.nl  Cookies uitschakelen