-->
Het Dutch Techcentre for Life Sciences (DTL) is een framework van zes technology centres. Een samenwerking tussen publiek-private partijen op het gebied van hoogstaand en baanbrekend onderzoek naar moleculaire biowetenschappen.
De aangesloten centra zijn het Netherlands Bioinformatics Centre (NBIC), het Netherlands Consortium of Systems Biology, (NCSB), het Netherlands Metabolomics Centre (NMC), het Netherlands Proteomics Centre (NPC), het Centre for Genome Diagnostics (CGD) en het Netherlands Society for Advanced Light Microscopy. Daarnaast werkt het Dutch Techcentre for Life Sciences samen met partners als DSM, NLeSC (Netherlands eScience Center), CTMM (Center for Translational Molecular Medicine) en TIPharma.
Het DTL heeft drie thema's: Data, Technology en Learning, waarbij Data zich richt op Big Data, Data Stewardship en Data integration.
SPRANQ is gevraagd het logo, de huisstijl, de website, flyers en banners te ontwerpen. Het logo bestaat uit drie abstracte moleculen die samen drie pijlen vormen. De pijlen staan voor de grote vooruitgang die het onderzoeksgebied maakt. De rechter pijl is in zijn geheel verbonden en symboliseert hiermee de nauwe samenwerking tussen de verschillende onderzoeksinstuten en partners.
Martje Ebberink
Communicatieadviseur Universiteit Utrecht
professioneel
duidelijk
Bert Jan Tiesinga
Eigenaar New Flame B.V.
pro-actief
betrokken
Werner Most
Directeur Netherlands Proteomics Centre
prettig
Petra Havinga
Wetenschappelijk medewerker Trimbos-instituut
veelzijdig
Karen Donders
Uitgever A.W. Bruna Uitgevers B.V. (tm)
creatieve ideeën
Maarten Stockschen
Directeur De Kargadoor
duurzame samenwerking
Erwin Visser
Directeur Immens advies
goed advies
Maarten van der Drift
Marketingmanager Fullwood
vakmanschap
Danielle van Eden
Directeur Whiplash Stichting Nederland
praktisch
Irene Edzes
Architect Vollmer en Partners
inlevend
Jaap van Balen
Bestuurslid KVNM
creatieve partner
Baukje Stamm
Projectcoördinator EYE International (tm Holland Film)
verrassend
Hans Zomer
Directeur Aestas Overheid B.V.
prachtige campagne
Eugène Litamahuputty
Campagnecoördinator CNV Internationaal
boven verwachting
Halvard Jan Hettema, Annet Feijen
Adviseurs Servicepunt examinering mbo
volle tevredenheid
Elmar Wouda
Directeur Bonnet Bespaart
uitstekend
Sandra Langedijk
Projectmanager EFETnet
meedenken
Marlies Gorissen
Hoofd Marketing & Communicatie De Nederlandse Brandwonden Stichting
vakkundig
Tessa de Boer
Manager nieuwe media The house of books
inventief
Ciska Proos
Productmanager B.Braun Medical B.V.
klantgericht
Denis Slieker
Directeur Face the Future
communicatievisie
Remco de Maaijer
Directeur Kences (tm)
intelligent
Rick van den Bos
Hoofd marketing en innovatie BAM Woningbouw
strak design
Bas van Breukelen
Assistant Professor Universiteit Utrecht
creatief
Kirke Mulders
Project leader, Gemeente Utrecht
juiste gevoel
dr. Isabella van Elferen
Organisator Uncanny Media
uitstekend resultaat
Martje Ebberink
Communicatieadviseur Universiteit Utrecht
krachtig
Maarten Fischer
Directeur Stadteland (tm)
beste partner
Rob van der Hilst
Organisator Stadsdag Utrecht
goed resultaat
goed geluisterd
Majne van de Merwe
Directrice Rosenbaum Select
Danielle van Eden
Directeur Whiplash Stichting Nederland