De Whiplash Stichting Nederland werkt toe naar een bredere acceptatie en erkenning van whiplash. De organisatie plaatst whiplash in een brede maatschappelijke context: whiplash kan iedereen overkomen... Elk jaar overkomt het circa 15.000 tot 20.000 mensen in Nederland.
Nadat we eerder het logo en de huisstijl van de Whiplash Stichting Nederland hebben ontworpen, werden we gevraagd voor het ontwerp en de technische realisatie van de website en webshop. De website wordt intensief gebruikt om te communiceren met de leden.
Voor Whiplash patiënten kost het lezen vanaf beeldscherm vaak meer moeite. Daarom is de website voorzien van een knop waarmee de pagina wordt voorgelezen een de websitebezoeker.
Via de webshop kunnen geïnteresseerden lid worden waarna zij automatisch toegang krijgen tot het ledengedeelte van de website. Hier worden leden op de hoogte gehouden, krijgen ze achtergronden en tips en kunnen zij ervaringen delen met elkaar.
Home » Web en applicatie » Whiplash Stichting NederlandNelleke Lafeber
Beleidsadviseur MBO Raad
Martje Ebberink
Communicatieadviseur Universiteit Utrecht
Sanna de Boer
Communicatieadviseur School en Veiligheid
Annebeth Felet
Marketing, communicatie en Publiciteit bij Amersfoort in C
Irene Edzes
Architect Vollmer en Partners
Eugène Litamahuputty
Campagnecoördinator CNV Internationaal
Werner Most
Directeur Netherlands Proteomics Centre
Bas Litjens
Beleidsadviseur MBO Raad
Petra Havinga
Wetenschappelijk medewerker Trimbos-instituut
Danielle van Eden
Directeur Whiplash Stichting Nederland
Erwin Visser
Directeur Immens advies
Maarten Stockschen
Directeur De Kargadoor
Halvard Jan Hettema, Annet Feijen
Adviseurs Servicepunt examinering mbo
Bas van Breukelen
Assistant Professor Universiteit Utrecht
Rick van den Bos
Hoofd marketing en innovatie BAM Woningbouw
Jaap van Balen
Bestuurslid KVNM
Majne van de Merwe
Directrice Rosenbaum Select
Ciska Proos
Productmanager B.Braun Medical B.V.
Nicole van der Meulen - Diebels
Marketing & Sales bij Arts en Zorg
Kirke Mulders
Project leader, Gemeente Utrecht
Marie-Louise van Rossum
Marketing Manager