[Skip to Content]
SPRANQ logo

Wat doe jij bij brand?

[  ]

Wat doe jij bij brand?

De kans dat er in uw woning brand uitbreekt, is
1 op 1000. De kans dat u de hoofdprijs van de loterij wint, is 1 op 10.000.000. Waar gokt u op? Van 1 t/m 31 oktober zijn de Brandpreventieweken. Nederland wordt met de neus op de feiten gedrukt en gevraagd nu eens echt na te denken op de vraag 'Wat doe JIJ bij brand?'. Praktische tips vindt u op de website. SPRANQ maakte het webdesign voor deze website en zorgde voor de technische realisatie.

Bezoek de website

Home » Web en applicatie » Wat doe jij bij brand?

inventief

"Onze indruk: SPRANQ is hip, professioneel, inventief en flexibel!"

Ciska Proos
Productmanager B.Braun Medical B.V.

gebruiksvriendelijk

"Het gebruiksvriendelijke cms voor onze website scheelt ons tijd én geld."

Dave de Man Lapidoth
Directeur De Man Financiële Diensten

beste partner

communicatievisie

"SPRANQ: een combinatie van techniek en communicatievisie."

Remco de Maaijer
Directeur Kences (tm)

goed aanvoelen

"SPRANQ voelt ons als klant haarfijn aan."

A.F.M. (André) Bomers
voorzitter CvB AOC Oost

uitstekend resultaat

krachtig

"SPRANQ heeft de boodschap vertaald in een krachtige huisstijl."

Maarten Fischer
Directeur Stadteland (tm)

creatieve partner

"Wij hadden ons geen betere en creatievere partner kunnen wensen."

Baukje Stamm
Projectcoördinator EYE International (tm Holland Film)

intelligent

klantgericht

"Klantgericht, goed luisterend, snel en vakkundig."

Denis Slieker
Directeur Face the Future

prettig

"De samenwerking verliep prettig en we zijn zeer tevreden met het eindresultaat."

Petra Havinga
Wetenschappelijk medewerker Trimbos-instituut

Wat onze klanten zeggen

s
p
r
a
n
k
e
l
e
n
d
e
c
o
m
m
u
n
i
c
a
t
i
i
n
u
t
r
e
c
h
t
© SPRANQ creatieve communicatie Bemuurde Weerd OZ 31 3514 AP Utrecht Tel. 030.271.1911 info@spranq.nl  Cookies uitschakelen