SPRANQ logo

Truth about food

webdesign ]

Truth about food

Het boek The Truth About Food onderzoekt of mythes rond voeding waar zijn. In het laboratorium en de praktijk worden de aannames getest om aan te tonen welke waar zijn en welke zijn verzonnen. De waarheid over het effect van voedsel op ons lichaam wordt hiermee onthuld.

Of het nu gaat om spinazie, soja, omega-3 of zuivelproducten. The Truth About Food laat zien wat de wetenschappelijk aangetoonde effecten zijn van voedsel op ons immuunsysteem, eetlust, geheugen en libido. En hoe voedsel invloed heeft op de vruchtbaarheid, het energieniveau, de conditie van je huid en haar, het gewicht en de duur van je leven.

Kortom, een boek waarin je kunt lezen hoe het aanpassen van je eetgewoonten je leven kan veranderen.

De uitgever van het boek - A.W. Bruna Uitgevers - vroeg SPRANQ het webdesign en de technische realisatie van de website te verzorgen. Geheel in de vrolijke en kleurrijke stijl van het boek zelf ontwikkelden we deze promotionele website.

» »
"SPRANQ toont oprecht enthousiasme en betrokkenheid bij het project."

Sanna de Boer
Communicatieadviseur School en Veiligheid

"De samenwerking verliep prettig en we zijn zeer tevreden met het eindresultaat."

Petra Havinga
Wetenschappelijk medewerker Trimbos-instituut

"Onze indruk: SPRANQ is hip, professioneel, inventief en flexibel!"

Ciska Proos
Productmanager B.Braun Medical B.V.

Wat onze klanten zeggen

© SPRANQ creatieve communicatie Lagewoud 48 6718 MM Ede Tel. 030.271.1911 info@spranq.nl