Vindbaarheid is erg belangrijk. Of het nu gaat om een persoonlijke website of die van een bedrijf. Natuurlijk wil elke website eigenaar zo hoog mogelijk in de zoekresultaten terecht komen.
Het boek Googlepedia wordt stap voor stap uitgelegd hoe je hier als beheerder van de website aan kunt bijdragen. Wat u wel en wat beter niet kunt doen om de ranking bij Google te verbeteren. Daarnaast geeft het uitleg over de handige hulpmiddelen van Google, die bovendien gratis zijn zoals Webmaster Tools en Google Analytics.
Met Google AdSense kunt u eenvoudig advertenties op uw eigen website plaatsen en daarmee geld verdienen. De winst die u hiermee behaalt, kunt u via Google Adwords investeren in het kopen van uw eigen advertenties op de site van Google zodat u weer meer bezoekers naar uw website trekt. De mogelijkheden die Google biedt voor uw website zijn talrijk. In Googlepedia Maak je website vindbaar leest u hoe u al die handige en leuke hulpmiddelen gebruikt. Dit boek is het eerste deel in een reeks over de toepassingen van Google.
SPRANQ is gevraagd het webdesign en de technische realisatie voor deze website te verzorgen. Geheel in Google stijl.
Home » Web en applicatie » GooglepediaMajne van de Merwe
Directrice Rosenbaum Select
Ciska Proos
Productmanager B.Braun Medical B.V.
Erwin Visser
Directeur Immens advies
Jaap van Balen
Bestuurslid KVNM
Nelleke Lafeber
Beleidsadviseur MBO Raad
Petra Havinga
Wetenschappelijk medewerker Trimbos-instituut
Maarten Stockschen
Directeur De Kargadoor
Irene Edzes
Architect Vollmer en Partners
Rick van den Bos
Hoofd marketing en innovatie BAM Woningbouw
Halvard Jan Hettema, Annet Feijen
Adviseurs Servicepunt examinering mbo
Bas Litjens
Beleidsadviseur MBO Raad
Martje Ebberink
Communicatieadviseur Universiteit Utrecht
Kirke Mulders
Project leader, Gemeente Utrecht
Bas van Breukelen
Assistant Professor Universiteit Utrecht
Werner Most
Directeur Netherlands Proteomics Centre
Marie-Louise van Rossum
Marketing Manager
Nicole van der Meulen - Diebels
Marketing & Sales bij Arts en Zorg
Annebeth Felet
Marketing, communicatie en Publiciteit bij Amersfoort in C
Eugène Litamahuputty
Campagnecoördinator CNV Internationaal
Sanna de Boer
Communicatieadviseur School en Veiligheid
Danielle van Eden
Directeur Whiplash Stichting Nederland
Marie-Louise van Rossum
Marketing Manager