-->
B. Braun Groep houdt zich bezig met de ontwikkeling, verkoop en distributie van hoogwaardige medische en farmaceutische producten en diensten. De organisatie beschikt over een eigen technische dienst en verzorgt in-servicetrainingen, projectbegeleiding en service- en onderhoudscontracten. B.Braun levert in hoofdzaak aan ziekenhuizen, groothandels, verpleegtehuizen en thuiszorginstellingen.
Voor de presentatie op beurzen was B.Braun op zoek naar een aandachtstrekker die bezoekers kan verleiden om naar de beursstand te komen.
SPRANQ is gevraagd om het concept te ontwikkelen voor de Experteaser game. In het spel kunnen spelers kennis delen door dit te richten op de ziekenhuisafdelingen waar de producten van B.Braun gebruikt worden. Om de uitdaging te vergroten, draaien de afdelingen gedurende het spel steeds sneller om de speler heen. Bovendien moet de speler goed opletten dat de kennis zo goed mogelijk over de verschillende afdelingen wordt verdeeld.
Na de ontwikkeling van het concept verzorgde SPRANQ de succesvolle realisatie van de game. Het resultaat tijdens de beurs was precies zoals de initiële vraag luidde: bezoekers kwamen nieuwsgierig af op de beursstand. En ze maakten meteen op speelse manier kennis met het mission statement van B.Braun.
Ciska Proos
Productmanager B.Braun Medical B.V.
vakkundig
Tessa de Boer
Manager nieuwe media The house of books
pro-actief
vakmanschap
Danielle van Eden
Directeur Whiplash Stichting Nederland
goed geluisterd
Majne van de Merwe
Directrice Rosenbaum Select
boven verwachting
Halvard Jan Hettema, Annet Feijen
Adviseurs Servicepunt examinering mbo
duurzame samenwerking
Erwin Visser
Directeur Immens advies
uitstekend
Sandra Langedijk
Projectmanager EFETnet
professioneel
goed advies
Maarten van der Drift
Marketingmanager Fullwood
prachtige campagne
Eugène Litamahuputty
Campagnecoördinator CNV Internationaal
juiste gevoel
dr. Isabella van Elferen
Organisator Uncanny Media
duidelijk
Bert Jan Tiesinga
Eigenaar New Flame B.V.
communicatievisie
Remco de Maaijer
Directeur Kences (tm)
goed geluisterd
Marie-Louise van Rossum
Marketing Manager
prettig
Petra Havinga
Wetenschappelijk medewerker Trimbos-instituut
veelzijdig
Karen Donders
Uitgever A.W. Bruna Uitgevers B.V. (tm)
uitstekend resultaat
Martje Ebberink
Communicatieadviseur Universiteit Utrecht
goed aanvoelen
A.F.M. (André) Bomers
voorzitter CvB AOC Oost
inventief
Ciska Proos
Productmanager B.Braun Medical B.V.
goed resultaat
gebruiksvriendelijk
Dave de Man Lapidoth
Directeur De Man Financiële Diensten
klantgericht
Denis Slieker
Directeur Face the Future
intelligent
Rick van den Bos
Hoofd marketing en innovatie BAM Woningbouw
praktisch
Irene Edzes
Architect Vollmer en Partners
creatieve ideeën
Maarten Stockschen
Directeur De Kargadoor
krachtig
Maarten Fischer
Directeur Stadteland (tm)
meedenken
Marlies Gorissen
Hoofd Marketing & Communicatie De Nederlandse Brandwonden Stichting
beste partner
Rob van der Hilst
Organisator Stadsdag Utrecht
betrokken
Werner Most
Directeur Netherlands Proteomics Centre
volle tevredenheid
Elmar Wouda
Directeur Bonnet Bespaart
strak design
Bas van Breukelen
Assistant Professor Universiteit Utrecht
creatieve partner
Baukje Stamm
Projectcoördinator EYE International (tm Holland Film)
Eugène Litamahuputty
Campagnecoördinator CNV Internationaal