Iedereen gelijke toegang geven tot de energiehandel. Equias wil marktparticipatie en handelsactiviteiten laten groeien door een dynamische gemeenschap van Europese energiehandelaren op te bouwen. Equias biedt producten op het gebied van Trading, Compliance, Reconciliation en Information.
SPRANQ is gevraagd om te helpen bij het helder krijgen en verwoorden van identiteit van Equias en deze vervolgens te vertalen naar een passende visuele identiteit. Het geheel resulteerde onder andere in een manifesto en een brandbook inclusief iconografie.
Het nieuwe logo beeldt uit hoe Equias haar klanten van verschillende grootte, vorm en kleur op een gelijkwaardige manier toegang geeft tot de markt. Ook is in het logo een stervorm te zien, dat symbool staat voor de belangrijkste bron van energie op aarde: de zon.
Home » Concept » Corporate identity Equias
Eugène Litamahuputty
Campagnecoördinator CNV Internationaal
Kirke Mulders
Project leader, Gemeente Utrecht
Ciska Proos
Productmanager B.Braun Medical B.V.
Rick van den Bos
Hoofd marketing en innovatie BAM Woningbouw
Werner Most
Directeur Netherlands Proteomics Centre
Sanna de Boer
Communicatieadviseur School en Veiligheid
Jaap van Balen
Bestuurslid KVNM
Marie-Louise van Rossum
Marketing Manager
Nicole van der Meulen - Diebels
Marketing & Sales bij Arts en Zorg
Majne van de Merwe
Directrice Rosenbaum Select
Petra Havinga
Wetenschappelijk medewerker Trimbos-instituut
Nelleke Lafeber
Beleidsadviseur MBO Raad
Danielle van Eden
Directeur Whiplash Stichting Nederland
Bas Litjens
Beleidsadviseur MBO Raad
Martje Ebberink
Communicatieadviseur Universiteit Utrecht
Halvard Jan Hettema, Annet Feijen
Adviseurs Servicepunt examinering mbo
Maarten Stockschen
Directeur De Kargadoor
Irene Edzes
Architect Vollmer en Partners
Annebeth Felet
Marketing, communicatie en Publiciteit bij Amersfoort in C
Bas van Breukelen
Assistant Professor Universiteit Utrecht
Erwin Visser
Directeur Immens advies
Halvard Jan Hettema, Annet Feijen
Adviseurs Servicepunt examinering mbo