[Skip to Content]
SPRANQ logo

AIGO Travel communicatieconcept

concept ]

AIGO Travel communicatieconcept

AIGO travel, een reisorganisatie voor reizen naar China, wil zich anders positioneren. Niet als een van de vele reisbureaus, maar als dé specialist voor China. SPRANQ denkt een nieuwe 'high end' positionering uit, waarbij customer intimacy centraal staat. Naast een heldere propositie worden er vier reisclusters bedacht. De hele communicatie is door SPRANQ in lijn gebracht met de nieuwe koers.

Home » Concept » AIGO Travel communicatieconcept

goed aanvoelen

"SPRANQ voelt ons als klant haarfijn aan."

A.F.M. (André) Bomers
voorzitter CvB AOC Oost

creatieve partner

"Wij hadden ons geen betere en creatievere partner kunnen wensen."

Baukje Stamm
Projectcoördinator EYE International (tm Holland Film)

prettig

"De samenwerking verliep prettig en we zijn zeer tevreden met het eindresultaat."

Petra Havinga
Wetenschappelijk medewerker Trimbos-instituut

communicatievisie

"SPRANQ: een combinatie van techniek en communicatievisie."

Remco de Maaijer
Directeur Kences (tm)

gebruiksvriendelijk

"Het gebruiksvriendelijke cms voor onze website scheelt ons tijd én geld."

Dave de Man Lapidoth
Directeur De Man Financiële Diensten

intelligent

krachtig

"SPRANQ heeft de boodschap vertaald in een krachtige huisstijl."

Maarten Fischer
Directeur Stadteland (tm)

inventief

"Onze indruk: SPRANQ is hip, professioneel, inventief en flexibel!"

Ciska Proos
Productmanager B.Braun Medical B.V.

juiste gevoel

uitstekend resultaat

veelzijdig

"Betrouwbaar, snel en veelzijdig. Dat is SPRANQ in 3 woorden."

Karen Donders
Uitgever A.W. Bruna Uitgevers B.V. (tm)

beste partner

Wat onze klanten zeggen

s
p
r
a
n
k
e
l
e
n
d
e
c
o
m
m
u
n
i
c
a
t
i
i
n
u
t
r
e
c
h
t
© SPRANQ creatieve communicatie Lucasbolwerk 2-C 3512 EG Utrecht Tel. 030.271.1911 info@spranq.nl  Cookies uitschakelen