SPRANQ logo

Actiecommunicatie Moneymaker

webdesign ]

Actiecommunicatie Moneymaker

Goede actiecommunicatie haakt in op de actualiteit. Zaak dus dat er snel een concept is en vooral dat dit binnen zeer korte tijd gelanceerd wordt. SPRANQ ontwikkelde diverse uitingen, zoals MoneyMaker: de eerste crisis game.

 

Het zijn roerige tijden. Beleggen is gokken geworden. Spaartegoeden verdampen. Zekerheid is niet langer te koop. Terwijl topmanagers er lustig op los graaien vallen banken om als snelwandelaars op de Olympische Spelen. Massaal dragen we onze spaarcentjes naar dwergstaat IJsland. En zelfs je achterbuurman weet opeens te vertellen dat dit wel erg onnozel is.

De beursvloer. De ‘place to be’ voor wie snel rijk wil worden. Het kernwoord is short selling. Speculeren op koerswijzigingen om héél snel héél rijk te worden. Helaas voor de goudhaantjes heeft minister Bos dit onlangs verboden. Maar gelukkig is er nu MoneyMaker van SPRANQ. Een spel waarbij je je voor even een beurshandelaar waant. Maar pas op: wie veel verdient kan ook veel verliezen…

» » Actiecommunicatie Moneymaker
"Onze indruk: SPRANQ is hip, professioneel, inventief en flexibel!"

Ciska Proos
Productmanager B.Braun Medical B.V.

"SPRANQ toont oprecht enthousiasme en betrokkenheid bij het project."

Sanna de Boer
Communicatieadviseur School en Veiligheid

"De samenwerking verliep prettig en we zijn zeer tevreden met het eindresultaat."

Petra Havinga
Wetenschappelijk medewerker Trimbos-instituut

Wat onze klanten zeggen

© SPRANQ creatieve communicatie Lagewoud 48 6718 MM Ede Tel. 030.271.1911 info@spranq.nl