[Skip to Content]
SPRANQ logo

Referentie Whiplash Stichting Nederland

De Whiplash Stichting Nederland (WSN) zet zich in voor de (h)erkenning van het whiplashsyndroom en het versterken van de positie van whiplashpatiënten. De Whiplash Stichting Nederland wil voorkomen dat partijen tegenover elkaar komen te staan. We werken liever gezamenlijk aan een oplossing.

"SPRANQ combineert vakmanschap met een prettige persoonlijke en klantgerichte benadering. Hun producten hebben flair, zijn visueel aantrekkelijk en gebruikersvriendelijk."

Danielle van Eden
Directeur Whiplash Stichting Nederland
www.whiplashstichting.nl

Home » SPRANQ » Referenties » Referentie Whiplash Stichting Nederland

intelligent

uitstekend resultaat

gebruiksvriendelijk

"Het gebruiksvriendelijke cms voor onze website scheelt ons tijd én geld."

Dave de Man Lapidoth
Directeur De Man Financiële Diensten

beste partner

goed aanvoelen

"SPRANQ voelt ons als klant haarfijn aan."

A.F.M. (André) Bomers
voorzitter CvB AOC Oost

creatieve partner

"Wij hadden ons geen betere en creatievere partner kunnen wensen."

Baukje Stamm
Projectcoördinator EYE International (tm Holland Film)

krachtig

"SPRANQ heeft de boodschap vertaald in een krachtige huisstijl."

Maarten Fischer
Directeur Stadteland (tm)

communicatievisie

"SPRANQ: een combinatie van techniek en communicatievisie."

Remco de Maaijer
Directeur Kences (tm)

inventief

"Onze indruk: SPRANQ is hip, professioneel, inventief en flexibel!"

Ciska Proos
Productmanager B.Braun Medical B.V.

veelzijdig

"Betrouwbaar, snel en veelzijdig. Dat is SPRANQ in 3 woorden."

Karen Donders
Uitgever A.W. Bruna Uitgevers B.V. (tm)

klantgericht

"Klantgericht, goed luisterend, snel en vakkundig."

Denis Slieker
Directeur Face the Future

Wat onze klanten zeggen

s
p
r
a
n
k
e
l
e
n
d
e
c
o
m
m
u
n
i
c
a
t
i
i
n
u
t
r
e
c
h
t
© SPRANQ creatieve communicatie Lucasbolwerk 2-C 3512 EG Utrecht Tel. 030.271.1911 info@spranq.nl  Cookies uitschakelen