[Skip to Content]
SPRANQ logo

Referentie Whiplash Stichting Nederland

De Whiplash Stichting Nederland (WSN) zet zich in voor de (h)erkenning van het whiplashsyndroom en het versterken van de positie van whiplashpatiënten. De Whiplash Stichting Nederland wil voorkomen dat partijen tegenover elkaar komen te staan. We werken liever gezamenlijk aan een oplossing.

"SPRANQ combineert vakmanschap met een prettige persoonlijke en klantgerichte benadering. Hun producten hebben flair, zijn visueel aantrekkelijk en gebruikersvriendelijk."

Danielle van Eden
Directeur Whiplash Stichting Nederland
www.whiplashstichting.nl

Home » SPRANQ » Referenties » Referentie Whiplash Stichting Nederland

intelligent

gebruiksvriendelijk

"Het gebruiksvriendelijke cms voor onze website scheelt ons tijd én geld."

Dave de Man Lapidoth
Directeur De Man Financiële Diensten

uitstekend resultaat

krachtig

"SPRANQ heeft de boodschap vertaald in een krachtige huisstijl."

Maarten Fischer
Directeur Stadteland (tm)

juiste gevoel

beste partner

veelzijdig

"Betrouwbaar, snel en veelzijdig. Dat is SPRANQ in 3 woorden."

Karen Donders
Uitgever A.W. Bruna Uitgevers B.V. (tm)

prettig

"De samenwerking verliep prettig en we zijn zeer tevreden met het eindresultaat."

Petra Havinga
Wetenschappelijk medewerker Trimbos-instituut

inventief

"Onze indruk: SPRANQ is hip, professioneel, inventief en flexibel!"

Ciska Proos
Productmanager B.Braun Medical B.V.

klantgericht

"Klantgericht, goed luisterend, snel en vakkundig."

Denis Slieker
Directeur Face the Future

goed aanvoelen

"SPRANQ voelt ons als klant haarfijn aan."

A.F.M. (André) Bomers
voorzitter CvB AOC Oost

communicatievisie

"SPRANQ: een combinatie van techniek en communicatievisie."

Remco de Maaijer
Directeur Kences (tm)

Wat onze klanten zeggen

s
p
r
a
n
k
e
l
e
n
d
e
c
o
m
m
u
n
i
c
a
t
i
i
n
u
t
r
e
c
h
t
© SPRANQ creatieve communicatie Bemuurde Weerd OZ 31 3514 AP Utrecht Tel. 030.271.1911 info@spranq.nl