De Kargadoor aan de Oudegracht in Utrecht is een eigenzinnig cultureel podium voor een nieuwsgierig publiek. De organisatie biedt podium aan bands, debatten, lezingen, films, workshops, stand-up comedy, theater en cabaret. Geheel zonder subsidie. Sinds de verbouwing zijn er in de foyer zijn flexwerkplekken beschikbaar en is maandelijks een kunstexpositie. In het Kargadoor café is er gelegenheid om rustig te overleggen.
SPRANQ is gevraagd het logo te ontwerpen. Het woordmerk brengt de jarenlange traditie en het eigentijdse karakter van de Kargadoor samen. De Kargadoor staat voor initiatief. Daarom is het woord GA in het logo onderstreept met een opvallende kleur. Het concept leent zich bovendien voor gebruik in communicatie uitingen door middel van wisselende ondertitels.
Ga debatteren, ga bands luisteren, ga films kijken... Ga naar de Kargadoor!
Home » Print » KargadoorWerner Most
Directeur Netherlands Proteomics Centre
Maarten Stockschen
Directeur De Kargadoor
Ciska Proos
Productmanager B.Braun Medical B.V.
Petra Havinga
Wetenschappelijk medewerker Trimbos-instituut
Nelleke Lafeber
Beleidsadviseur MBO Raad
Bas Litjens
Beleidsadviseur MBO Raad
Martje Ebberink
Communicatieadviseur Universiteit Utrecht
Majne van de Merwe
Directrice Rosenbaum Select
Annebeth Felet
Marketing, communicatie en Publiciteit bij Amersfoort in C
Marie-Louise van Rossum
Marketing Manager
Eugène Litamahuputty
Campagnecoördinator CNV Internationaal
Erwin Visser
Directeur Immens advies
Irene Edzes
Architect Vollmer en Partners
Halvard Jan Hettema, Annet Feijen
Adviseurs Servicepunt examinering mbo
Jaap van Balen
Bestuurslid KVNM
Sanna de Boer
Communicatieadviseur School en Veiligheid
Danielle van Eden
Directeur Whiplash Stichting Nederland
Bas van Breukelen
Assistant Professor Universiteit Utrecht
Kirke Mulders
Project leader, Gemeente Utrecht
Nicole van der Meulen - Diebels
Marketing & Sales bij Arts en Zorg
Rick van den Bos
Hoofd marketing en innovatie BAM Woningbouw
Bas van Breukelen
Assistant Professor Universiteit Utrecht